Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Η Χριστίνα Κανατάκη, έξυπνη, γοητευτική, αφοπλιστική, με την πιο σημαντική Προτεραιότητα του κόσμου!


Από τη Φιλοσοφική στην παρουσίαση lifestyle εκπομπών, από το ’’ΜΟΥΣΑΙΣ ΧΑΡΙΣΙ ΘΥΕ’’, στο θεαθήναι, πώς προέκυψε;

 

Απρόοπτα. Όπως ακριβώς όταν κάνεις σχέδια ενώ η ίδια η ζωή έχει τα δικά της. Κι ευτυχώς δηλαδή, γιατί είμαι λιγότερο επικίνδυνη ως δημοσιογράφος απ’ ότι θα ήμουν ως καθηγήτρια.

 

Ραδιόφωνο, εκπομπές στη τηλεόραση, beauty editor ή κάποιες φορές και ασυνείδητα consultor. Τι σας γεμίζει περισσότερο;

 

Η ιδέα πως ενώ μ’ αρέσουν όλα εξίσου μπορώ να κάνω και χωρίς αυτά επειδή κάτι άλλο μου κέντρισε το ενδιαφέρον και ανέβηκε θέση στη λίστα με τις επιθυμίες μου. Το ραδιόφωνο ας πούμε, μου έχει λείψει αλλά παραμένω αφοσιωμένη στην τηλεόραση και τα περιοδικά.

 

 

Συνάδελφοι που ξεκίνησαν μαζί σας, όπως η Φαίη Σκορδά και η Σίσσυ Χρηστίδου, συνέχισαν τη καριέρα τους στην Αθήνα. Σκεφτήκατε ποτέ να κατεβείτε ή δεχτήκατε προτάσεις;

 

Φυσικά αλλά παρέμεινα εκεί που πραγματικά επιθυμούσε η καρδιά μου. Κοντά στην οικογένεια μου και τους αγαπημένους μου ανθρώπους

 

Είστε μια πολύ γοητευτική γυναίκα, για σας πότε μια γυναίκα καταφέρνει να γοητεύσει, όταν αφοπλίζει με το χιούμορ της, τις έξυπνες ατάκες της, είναι άψογα ντυμένη και περιπαίζει τον εαυτό της, όταν μένει ατάραχη στη αντρική ματαιοδοξία;

 

Δεν κατάφερα ποτέ να γοητεύσω επί τούτου, παρά μόνο όταν δεν κατέβαλα προσπάθεια. Άρα δεν έχω καμία συμβουλή για το Εγχειρίδιο «1000 + 1 τρόποι να τον τουμπάρετε».Ίσως μάλλον μόνο μια .Βγάλτε το από το μυαλό σας και ίσως  να πιάσει το κόλπο. Άσε που αντιθέτως με την γυναικεία ματαιοδοξία, η ανδρική δεν έχει καν πλάκα.

 

Αναφέρονται στο πρόσωπό σας ως η Θεσσαλονικιά δημοσιογράφος. Τι είναι τελικά αυτό που ξεχωρίζει μια Θεσσαλονικιά γυναίκα από τις άλλες; Η βαριά κατάρα της προφοράς του ’’λ’’, το τετριμμένο μότο της απόλυτης νευρωτικής περιποίησης ή η έντονη προσωπικότητα που με δυσκολία αντέχεται;

 

Η τσαχπινιά και η εξωστρέφεια σε συνδυασμό με σωστές δόσεις κοκεταρίας. Ένα κομμωτήριο μια στις τόσες δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Τζάμπα η ρετσινιά;

 

Γάμος- Παιδί. Σωστό timing? Επιτέλους  η ευτυχία χτύπησε το σωστό κουδούνι; Αν είναι να’ ρθει καλώς ειδάλλως θα συνεχίσω τις ερωτικές παραληρηματικές αναλύσεις με τις φίλες μου; Πώς το είχατε στο μυαλό σας;

 

Δεν το είχα εγώ στο μυαλό μου, αλλά η μαμά μου. Επειδή όμως σύμφωνα με τις κατηγορίες των ανδρών, μεγαλώνοντας γινόμαστε ίδια η μαμά μας ,ασυναίσθητα λειτούργησα προς αυτήν την κατεύθυνση. Προς ανακούφιση της μαμάς μου φυσικά.

 

Παντρεμένη με τον κ. Νυφούδη, αρχηγό της αντιπολίτευσης του Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη αλλά και ιδιαίτερα γνωστό για τις δράσεις του στη πόλη. Ανταλλάσσετε συμβουλές στα επαγγελματικά σας, ή διαφωνείτε πάνω στα θέματα του ενός και του άλλου;

 

Συμβουλευόμαστε ο ένας τον άλλο, κάνοντας τελικά ακριβώς αυτό που θέλουμε. Συνήθως το μετανιώνουμε αλλά την επόμενη φορά κάνουμε ακριβώς το ίδιο. Αλλά τώρα που δεν είναι παρών νομίζω ότι συνήθως εκείνος έχει δίκιο.

 

Η γέννηση ενός παιδιού γίνεται αυτόματα η Προτεραιότητα, φράση που έχετε δηλώσει. Μας φέρνει κοντά στο ’’είναι’’ μας ή μας το καταρρίπτει; Τελικά ξαναγίνεσαι ποτέ Εσύ μετά από μια γέννα;

 

  Είμαι εξίσου περίεργη μ εσάς να το ανακαλύψω. Θέλω να πιστεύω ότι εξακολουθώ να είμαι η ίδια γιατί πρώτα βγαίνει το χούι και μετά η ψυχή, αν και οι άλλοι είναι εκείνοι που με βάζουν σε υποψίες ότι άλλαξα. Εγώ αισθάνομαι ο παλιός καλός μου εαυτός. Ίσως με λίγες παραπάνω ευθύνες και άλλες προτεραιότητες, αλλά τις ίδιες επιθυμίες.

 

’’Πάρτε Θέση’’, ΤV 100,  μόνη φέτος, με πολιτιστικά θέματα αλλά και χρηστικές πληροφορίες. Ο πολιτισμός είναι στοιχείο της καθημερινότητας;

 

Ναι, ως αποτέλεσμα πνευματικής καλλιέργειας, όχι όταν συγχέεται με άλλες έννοιες π.χ. την διασκέδαση. Όσο βαθύ και να ναι το νόημα μιας παράστασης ή μιας παρτιτούρας δεν θα το πιάσεις ποτέ αν λείπουν οι σωστές βάσεις που μεταφράζονται και ως παιδεία.

 

Αγαπημένη στιγμή μες στη μέρα, που κανείς αφήνεται ανεξάρτητα με ό,τι έχει προηγηθεί, για εσάς;

 

Ο, τι έχει να κάνει με την Προτεραιότητα μου. Ακόμα και τα ξενύχτια.

 
Συνέντευξη: Κωνσταντινίδου Γιώτα

1 σχόλιο: